Kako da odgovaram na upite i vodim rezervacije?

Kako da odgovaram na upite i vodim rezervacije?

 

Za početak, neophodna je aktivna email adresa kojoj imate pristup svakodnevno. To je najčešće email adresa koju koristite za logovanje na svoj profil. Ceo proces teče u svega dva koraka.


Potencijalni gost šalje upit sa svim detaljima njegovog dolaska – datum, usluga, broj gostiju.

Ovakav upit dolazi na vašu email adresu i to izgleda ovako:




Sve što treba da uradite, jeste da na svom računaru ili telefonu (ako vam mejlovi stižu na telefon), kliknete na jedno od dva dugmeta u zavisnosti da li možete da primite rezervaciju.

Ukoliko je vaš odgovor – Odbijam, kliknite na istoimeno dugme i sačekajte da se učita stranica sajta na kojoj ćete odabrati jedan od razloga odbijanja. To izgleda ovako:


Ukoliko je vaš odgovor potvrdan, kliknite na dugme „Potvrđujem“ i sačekate da se učita stranica sajta. Tu ćete imati priliku da zatražite avans (ukoliko tako poslujete) i/ili promenite ukupnu cenu aranžmana ako postoji potreba za tim. Ako je cena ona koja je stigla u upitu i ne tražite avansnu uplatu, jednostavno ostavite oba polja prazna i kliknite na dugme POTVRĐUJEM.

To izgleda ovako:

 


Klikom na dugme Potvrđujem, šaljete odgovor gostu na njegovu adresu o vašoj raspoloživosti.


To je to.


Ostaje da sačekate konačnu potvrdu gosta o njegovom dolasku.

U praksi je čest slučaj da gost pošalje više upita za jedan isti datum. U takvim slučajevima vlasnik koji prvi odreaguje na upit ima najveće šanse da ostvari rezervaciju. Stoga budite ažurni i brzi sa odgovorima.

Od gosta se takođe traži konačna potvrda o dolasku, kako biste bili sigurni da je rezervacija do kraja izvršena. Konačna potvrda takođe stiže na vaš mejl sa svim detaljima i ona izgleda ovako:

 


VAŽNO: Kada gost pošalje potvrdu o rezervaciji, sistem sajta gostu prosleđuje vaše podatke (kontakt telefon), uz navođenje da je potrebno da vas u što skorije vreme kontaktira kako biste dogovorili sve detalje oko dolaska.


Ovim se završava proces rezervacije. Samo konačna potvrda od strane gosta znači potvrđenu rezervaciju.

Sistem sajta beleži rezervaciju, koju u svakom trenutku sa svim detaljima možete videti na svom profilu u sekciji „Rezervacije“ i to izgleda ovako:


 


Naravno, ukoliko u međuvremenu dođe do nepredviđenih okolnosti, te naknadno morate otkazati gostu već potvrđenu rezervaciju, to možete uraditi klikom na postojeću rezervaciju u sekciji "Akcija" i klikom na dugme "Zahtev za otkaz" kao na slici ispod:

 


Sa prvim upitima, videćete kako sistem funkcioniše u praksi. Pošto informacije o novim upitima svakodnevno stižu, preporuka je da uvežete email na vaš telefon, kako biste redovno dobijali notifikacije i bili brzi sa odgovorima. Nemojte odgovarati tekstualnim putem na mejlove. Dovoljno je da odaberete jednou od ponuđenih opcija putem naznačenih dugmeta Potvrđujem ili Odbijam.


Ako pak budete imali nejasnoća, slobodni ste da nas kontaktirate na mejl office@selo.rs